Debian nebootuje

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pátek Srpen 29 07:23:20 CEST 2008

> Jestli je to fungl nová mašina,
> nechte ji někde 2-3 měsíce pod proudem, ona se umoudří (bez proudu se
> umoudří za delší dobu).
Pod prudom znamena v zasuvke, alebo zapnuty?
Bez prudu - odhadom kolkokrat dlhsia doba?

>Možná to teď nechápete, ale nechce se mi to
> vysvětlování psát furt dokola.
A co tak to zavesit na web/blog?
Resp. postnut link na konferu-thread, prosim :). Bol by som velmi
vdacny. Za dlhorocne skusenosti som zistil viacej "ludskych" a IMHO
nelogickych/nemoznych spravani HW.
Ako je unava, samoopravitelnost, nefunkcnost z vedlajsej inak funkcnej
a spravne zapojenej zasuvky a pod.

Tiez to aj s (na niektore zalezitosti) "overenymi" workaround-mi
planujem niekedy publikovat.

Vopred diky