problemy s diskem

Petr Vileta "fidokomik" stoupa na practisoft.cz
Pondělí Prosinec 1 01:47:25 CET 2008

Petr Baláš wrote:
> Zdravim
>
> Odesel mi disk v RAIDu, reklamuji ho.
> Koupil jsem misto neho novy a ten za chvilku zase zacal blbnout. dmesg
> mi vypsal viz nize. Priznam se, ze si to nedokazu prelozit do
> lidstiny. Tusi nekdo co se deje? A co zkontrolovat / otestovat?

Nedokazu vam vysvetlit chybova hlaseni, ale jako clovek, co uz od roku 1991
sestavuje a prodava pocitace vam muzu rici jedine
"Od Samsungu nekupujte nic, co se tocí."
Je to mysleno tak, ze napriklad monitory delaji vynikajici, ale disketove
mechaniky, CD/DVD mechaniky, hardisky jsou proste mizerne. Dokonce i tiskarny
Samsunk maji problemy s mechanickymi castmi. Lamou se tomu kolecka, upadavaji
ruzne dorazy, kontakty, trhaji se remeny atd.
Ja vim, ze vas to nepotesilo, ale pokud mohu poradit, kupte Seagate, WD nebo
Hitachi (drive IBM).
--
Petr
Skype: callto://fidokomik