zkracovani souboru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Prosinec 1 23:23:07 CET 2008

On Mon, Dec 01, 2008 at 08:00:05PM +0100, Premysl Hruby wrote:

> tipl bych to na spatny znak ve vstupnim souboru, iconv se tak v prubehu
> vstupniho souboru prerusi, a soubor zustane prevedeny jen z casti.

Vypada to na stejny znak v useknutych souborech. Zrejme se skript
spousti dvakrat na stejnych datech a druhe spusteni zlobi.

> Jestli se tomu chcete branit, tak bych zkusil neco jako:
>
> iconv --from-code WINDOWS-1250 --to-code=UTF-8 -o $TMPFILE $XML && mv
> $TMPFILE $XML
>
> mv je navic rychlejsi nez cp.

Ten TMPFILE je v /tmp, takze mv i cp vyjde na stejno. Navic po "mv"
nemam jistotu, ze $TMPFILE nezalozil nekdo jiny se stejnym jmenem.

Skript jsem trosku predelal, ze nepouziva $TMPFILE, ale rovnou $TMPDIR,
kde si hraje. No uvidime. Doufam, ze to bylo tim dvojim spoustenim.

-- Dalibor Straka