libvirt - definice kvm stroje

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Úterý Prosinec 2 23:42:28 CET 2008

Dne út 2. prosince 2008 Vlada Macek napsal(a):
> Na IRC mi autori libvirt *durazne* doporucovali needitovat XML v
> /etc/libvirt nikdy rucne, ale pouzit postup dump, edit, define. Mam na
> to skripty:

Já si nechávám "originál" konfiguračního souboru někde bokem
jako "template" a po jeho editaci již dám jen "define". V novější verzi
libvirt již ale je i přímo virsh edit _stroj_.

Nicméně k původnímu dotazu: Podle toho hlášení "Remote error" mi připadá,
jako by se virsh snažilo spojit s nějakým vzdáleným strojem. Zkoušel jste
mu nařídit, že má používat lokálního démona?

  virsh -c qemu:///system create test.xml

Slávek