Nakopmuti sitove komunikace.

xvikingk vaculik.josef na gmail.com
Středa Prosinec 3 08:28:30 CET 2008

Čaf experti,
 Přečetl jsem si o vašem projektu debian je super,  ale z os umim
spiše s win. Nicmeně myslí si že linux je dobra perspektivni myšlenka.
 Bracha si přinesl cd chip s verzi danixu 2004/08/12 jehož základ
tvoří debian. Jádra s verzi 2.4 a 2.6
Pri instalaci na pc
MB ASUS M3A-H/HDMI Gb LAN,..
a další parametry... mi instalace jadra zamrza nejspiše se jedna o
nekompabilitu sw.
Bootovani proběhlo ok.
Tak mám par výtek k tomuto programu, vyhledávání na velmi dobré úrovni
na vašich stránkách http://search.debian.org tento nástroj si rychle
osvojí velké množství začátečníků ovšem co naplat když se při jeho
použití většinou nedobereme kýženého cíle.
Při vyhledání 2008/08/12 což je verze danixu nevyhledá nic odkazuje
emailem-na onoho člověka pověřeného tímto problémem. Možná je to právě
dilema DANIX-DEBIAN.
Ještě bych přidal pár výtek k překladu do češtiny stránek http://search.debian.org
A poslední výtkou by mělo být pouze ukázková podpora instalačního
návodu na stránkách debian.org ve verzi jádra pouze 4.0
Za další nevím kde je vaše forum přimí odkaz nejde googlení mi najde
tyto skupiny a je potřeba zadat přihlašování pod google.
Může se stát, že některá s těchto chyb je i chybou zmatenosti
koordinace nedostatku času vyhledat tu správnou podporu pro daný
problém.

No a dostáváme se k tomu hlavnímu problému a tím je zavedení os
(operační sys.) na pc bez os počítačem s os jejimž jediným spojením je
sit realtek-----TPLINK------Gb LAN.Tzn. že realtek je na pc s os pak
následuje zapojení na TP LINK a poté do MB ASUS M3A-H/HDMI Gb LAN To
je MB bez os. A další spojení je DVR LG ke kteremu mám cd chip s
danixem.
 Co se týká tohoto cd s verzí Danixu 2008/08/12 je mi záhadou zdali
obsahuje potřebné balíčky pro oživení sítové komunikace mezi subjekty.
 Protože mám pc s win xp a nový pc bez os a jediným spojením mezi nimi
je nyní sítovka realtek a na druhe straně na pc bez os Gb LAN a
zařízení TP LINK, je nutnosti oživit mezi nimi spojení.
 Na cd danixe je také freedos, komunikace po siti pomoci dosu je prý
možná ovšem je zapotřebí do pc dos ovladače sítovky.Což není možné ani
pomocí flah disku ani flopy jediná možnost je tohle cd chip.
 Další možnost jak dostat něco na hdd pc bez os by byla možnost
detekovat hdd přes sit z pc z os ale o takových alternativách nic
nevím a jsou my velkou neznámou.
 Díky za každou radu a odpověd.