Nakopmuti sitove komunikace.

Jan Senolt senoltj na centrum.cz
Středa Prosinec 3 12:01:27 CET 2008

Ahoj,
verze Danixu kterou zkoušíš je už dost stará. Asi půjde rozchodit i ten Danix, ale spíš bych doporučoval stáhnout si tady http://www.ubuntu.cz/ instalačky Ubuntu a nainstalovat ho z CD nebo DVD.

K tomu "nakopnutí síťové komunikace": instalovat linux po síti (tj. bez použití CD nebo DVD mechaniky) samozřejmě jde. Starší návod pro některé distribuce je například zde http://www.faqs.org/docs/Linux-HOWTO/Network-Install-HOWTO.html , pokud jsi ale začátečník dopuručil bych spíš instalovat z CD nebo DVD.

Hodně zdaru,
H.