Zlobivy cas

Martin Tirsel martin.tirsel na blackpage.eu
Sobota Prosinec 6 11:11:24 CET 2008

Zdravim,

mam tu dosku ASUS M3A-H/HDMI a Phenom 9550, Debian Lenny 2.6.26-1-amd64
a problem s casom. HW cas je ok, ale systemovy ide pomalsie, nez by mal.
  Jedna sa priblizne o 10 sekund za hodinu, co sa odraza zrejme aj u
nahravania hovorov na beziacom asterisku, kde vznika casovy posun v
nahravkach medzi volanym a volajucim, ktory odpoveda prave tomuto
casovemu posunu (az u 15+ minutovych rozhovorov je poznat, ze volajuci
reaguje na to, co volany povie az za chvilku). Uz po nabootovani bol
casovy rozdiel niekolko sekund, ked som pridal noapic parameter, tak cas
po nabootovani sedel s hw casom, ale ten 10 sekundovy posun tu stale je:

po nabootovani:
centurion:/boot/grub# date && hwclock
Sat Dec  6 08:59:17 CET 2008
Sat 06 Dec 2008 08:59:17 AM CET  -0.227331 seconds

cas na mojom desktope: 10:57:00
centurion:/boot/grub# date && hwclock
Sat Dec  6 10:56:32 CET 2008
Sat 06 Dec 2008 10:56:49 AM CET  -0.050375 seconds

cas na mohom desktope: 11:08:00
centurion:/boot/grub# date && hwclock
Sat Dec  6 11:07:30 CET 2008
Sat 06 Dec 2008 11:07:49 AM CET  -0.206535 seconds

Za 11 minut posun o 2 sekundy

Viete ma niekto aspon nakopnut, na co by som sa mal zamerat?

Dakujem,
mt