Zlobivy cas

Martin Tirsel martin.tirsel na blackpage.eu
Sobota Prosinec 6 13:25:40 CET 2008

To je mi jasne, ale 10+ sekund behom hodiny je pomerne velka odchylka,
za normalne povazujem sekundu-dve denne, co vyriesim s ntp, toto bude
nejaky iny problem.

Praveze vytazeny vobec nieje, 3/4 dna ide naprazdno a denne sa
telefonuje tak 5 hodin, pricom v spicke sa pohybuje zataz na jadro pod
5%, raz za cas vyskoci pri viacerych zlozitejsich mysql dotazoch na 1-2
sekundy niekam k 20-30%. Load ukazovatel (15m) je napriklad teraz pri
polovicnom pocte operatorov okolo hodnoty 0.4

Ked ste spomenuli virtualizaciu, teraz ma napada, ze v biose je mozno
nieco suvisiace s virtualizaciou povolene. Pozrel som na manual k doske
a malo by tam byt Secure Virtual Machine Mode, tak ked sa dotelefonuje,
skusim toto vypnut, pripadne tam je este par poloziek, ktore mozem
skusit. Vysli aj dalsie dve verzie biosu, ako tak pozeram, tak mam este
par moznosti, ktore sa daju skusit.