Mrtg a grafy se čtyřmi hodnotami

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Prosinec 8 15:05:17 CET 2008

Mam za to, ze mrtg umi jen a pouze dve hodnoty v grafu. Resp. pokud
chcete jiny zpusob, udelejte/urobte si sam.

Ja jsem obetoval nejakou tu chvilku a grafy si generuju vlastnimi
postupy, konecne rrdtool Tobiho Oetikera dokaze prakticky cokoliv,
protoze mi standardni grafy zadneho nastroje nevyhovovaly. Pravda, ja
monitoruju kdeco od zatizeni site, pres teploty a vyuziti disku k
vyuziti licenci na licencnich serverech...

Jinak soude dle toho linku pouzivaji lidi ve Switchi mrtg verze 2.14.5

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě