Mrtg a grafy se čtyřmi hodnotami

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 8 15:35:59 CET 2008

Petr Klíma wrote:
: Mam za to, ze mrtg umi jen a pouze dve hodnoty v grafu. Resp. pokud
: chcete jiny zpusob, udelejte/urobte si sam.
:
: >   Mám mrtg-2.10.15 na CentOS a snažím se dosáhnout, abych měl v jednom grafu
: > čtyři hodnoty. Podobně jako
: > http://www.switch.ch/network/operation/statistics/geant2.html

	Tohle ovsem nejsou 4 hodnoty, ale jen dve plus na grafech krome
prvniho nejsou jen prumery za dane obdobi, ale i maxima. Coz tedy dat
4 veliciny. Ale nejsou nezavisle, tohle MRTG neumi.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |