OT - poptavka, ADSL modem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 9 11:36:45 CET 2008

Dobrý den,

odchází mi ADSL modem, občas stávkuje (je RoHS tak se není čemu divit), tak
bych rád než definitivně odejde, místo něho dal jiný a ušetřil si vlasy na
hlavě.

Chtěl bych se zeptat, jestli někomu z vás, nějaký zapomenutý, neleží ladem a
nezbavil se jej za nějaký mrzký peníz, spolehlivý ADSL (ideálně ADSL2, jsou
na stejné lince odolnější oproti ADSL) modem, ideálně co bude umět
přesměrovat porty dovnitř a se 4x eth portama. Může být i bez napájecího
zdroje, kabelů a splitru, ale ještě kdyby jste si tak vzpomněli na
přihlašovací údaje :)

Probíral jsem nějaké inzeráty, ale tam je to většinou 1x eth anebo USB, těch
4portových za málo peněz je pár (a co jsou za víc, se už dá koupit nový) a
nikdo mi popravdě neřekne, z jakého důvodu se ho zbavuje, jestli náhodou
taky občas nestávkuje.

Děkuji moc, J. Lukeš