Interpretace logu postfixu

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Čtvrtek Prosinec 11 13:10:06 CET 2008

Zdeněk Mazanec napsal(a):
> DO,

> Nikoliv, ve skutecnosti byl tento email zamitnout, protoze se nepodarilo
> overit adresu udajneho odesilatele (l.vlcek na noel-plus.cz).
> Ve from je v tomto pripade identifikace odesilajiciho pocitace, nikoliv
> emailova adresa.

Presneji,
melo by se jednat o odesilajiciho klienta, ale proc neoveril
odesilajiciho uzivatele, je mi take zahadou.
> Zajimave je, ze slo o pokus o doruceni na vas stroj pricemz vas stroj vam
> nasledne nedokazal poslat zpravu .

No, zjevne zfalsoval identitu odesilajiciho klienta, z fragmentu HELO
komunikace je to dobre patrne...

Zkusim zvysit uroved logovani, abych to vedel vice a uvidime,. co v logu
nachyta.

> Doufam, ze se stalo ;-)

Ano,
dekuji mnohokrat.