QoS problém

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Prosinec 12 18:00:13 CET 2008

Ahoj, řeším problém s nastavením QoS, mám udělaný script na nastavení
priorit, ale když ho spustím, tak zahlásí tohle:
RTNETLINK answers: No such file or directory
Když ho spustím ještě jednou, tak tuhle chybu nezahlásí.
Abych se přiznal, QoS jsem nastavoval podle nějakýho tutorialu, až na tuhle
chybu, všechno funguje, ale rád bych to nějak vyřešil. Ještě přikládám obsah
toho scriptu:

tc qdisc del dev eth0 root
tc qdisc add dev eth0 root handle 1: htb default 10
tc class add dev eth0 parent 1: classid 1:1 htb rate 6500kbit burst 6k
tc class add dev eth0 parent 1:1 classid 1:10 htb rate 6500kbit burst 6k
prio 1
tc class add dev eth0 parent 1:1 classid 1:20 htb rate  5600kbit burst 6k
prio 2
tc class add dev eth0 parent 1:1 classid 1:30 htb rate  5000kbit burst 6k
prio 3
tc class add dev eth0 parent 1:1 classid 1:40 htb rate  4000kbit burst 6k
prio 4
tc qdisc add dev eth0 parent 1:10 handle 10: sfq perturb 10
tc qdisc add dev eth0 parent 1:20 handle 20: sfq perturb 10
tc qdisc add dev eth0 parent 1:30 handle 30: sfq perturb 10
tc qdisc add dev eth0 parent 1:40 handle 40: sfq perturb 10

Netušíte někdo, co tam je blbě?
Předem díky za rady...