pripojeni PCMCIA karet k Asus eee

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Sobota Prosinec 13 14:30:56 CET 2008

Dobry den,

Jsem stastnym majitelem Asus eee 701, potud v poradku, ale ( bez ztraty
zaruky) je problem mit externi vystup na antenu + k 2.4 i 5 G . Napadla mne
takova myslenka - prodava se redukce USB na CardBus a CrdBs na PCMCIA -
otazka ale je, mate nekdo v Linuxu s timto zkusenosti ? Budou fungovat
ovladace ( madwifi ) wifi karty, ale obecne i ostatnich PCMCIA karet na USB ?

Doufam, ze jsem se vyjadril srozumitelne a nejsem jediny, kdo ma zasobu PCMCIA
karet a NB bez PCMCIA.

samozrejme ze jsem cetl treba o :
http://www.alza.cz/adapter-pro-pripojeni-pcmcia-karet-pres-usb-elan-u142-d72357.htm

ale to je reseni za cca 3500 Kc (skoro tolik co NB) zatimco cesta 2 redukci je
za cca 850 Kc.

Honza