login or non-login shell?

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Prosinec 13 18:01:49 CET 2008

2008/12/13 Martin `MJ' Mares <mj na ucw.cz>:
> Zdravim!

> Jasnou odpoved najdete treba v manualu od xtermu. Hledejte switch `-ls' :)

Dik. man uterm a xterm nemam poruke, posluzil aterm. Co ma vsak nie je
uvedene je defaultne spravanie:
      -ls|+ls
              Start as a login-shell/sub-shell; resource loginShell.

       -ut|+ut
              Inhibit/enable writing a utmp entry; resource utmpInhibit.

Cize alebo to budem spustat so mnozstvom (zbytocnych, lebo su
defaultne) prepinacov, alebo budem pracne zistovat, co je standartne z
toho, co chcem a co nie je, to si nastavim.
Ale vdaka za tip, priznavam, ze som si -ls doteraz nevsimol :|

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com