problém s připojením telefonu k notebooku

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Sobota Prosinec 13 23:52:56 CET 2008

> už dost dlouho se s tím trápím sám, tak zkusím, zda někoho tady nněco
> nenapadne. Mám Fedoru 10 (ntb Thinkpad X40) a mobil SE P1i. Když se je

Mám obavy, že nejde o problém s telefonem, ale s bluetooth v F10. Jen
tak narychlo jsem to zkoušel, jelikož nová verze mé oblíbené distribuce
má buď  stejný problém nebo podobný. V bugzille něco málo k tomuto
problému je. U "konkurence" -  v Ubuntu - to podle všeho způsobila
nějaká novější verze kernelu. Ale potvrzeno to asi není.

Petr