problém s připojením telefonu k notebooku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Prosinec 15 12:19:49 CET 2008

Miroslav Pragl píše v Po 15. 12. 2008 v 10:58 +0100:
> FC10 ma momentalne TOTALNE rozhaseny BT applet v Gnome. Vlastne ma rozhasene
> SKORO VSECHNO. Udajne kvuli DBUSu.
>
> Jedina sance sparovat natvrdo v /etc/bluetooth/rfcomm.conf

Jsem rád, že to slyším, protože už jsem si myslel, že jsem úplně mimo a
mě jedinému na světě to nefunguje.

Mě bohužel nefunguje ani to spárování natvrdo, resp. nevím, jak v tom
případě zadávat propojovací pin a tím pádem mi žádné
zařízení /dev/rfcomm# nevzniká.

Je možné ten pin nějak zadat?

Zkoušel jsem to psát do
/etc/bluetooth/pin
nebo do
/var/lib/bluetooth/MAC_ADDR/keylist

nebo tak nějak, ale možná jsem to napsal nějak špatně (struktura tohoto
souboru asi není nikde popsaná), tak mi to stejně nezafungovalo. Jak by
se to zařízení mělo vytvářet? Pouhým startem /etc/init.d/bluetooth ?

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.