problém s připojením telefonu k notebooku

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Prosinec 15 23:46:13 CET 2008

Pavel Lisy píše v Po 15. 12. 2008 v 12:19 +0100:
> [...]

Tak jsem prohledal bugzillu a našel řešení:

sudo yum --enablerepo=updates-testing update bluez

Už je to opraveno a applet funguje, pouze jsem zatím nerestartoval /etc/init.d/bluetooth tak nemám žádný device v /dev,
ale až se mi dokopírují soubory přes obex tak to zkusím.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>