RE: qmail - odesilani na seznam/dns

Dave.Jez Dave.Jez na seznam.cz
Středa Prosinec 17 15:04:36 CET 2008

  To je při posílání na seznam.cz normální, chová se to tak navíc jen někdy. Jinak chyba je spíš v resolvování qmailu, djbdns (a tím pádem by mohl i qmail) právě s většími packety má problémy, existuje na tento problém patch, kdysi jsem to řešil a teď  na jednom stroji též budu v nejbližší době pro netqmail řešit. Tak můžu poslat až vyřeším postup, jestli si vzpomenu.

  David Jež