Zlobivy cas [VYRIESENE]

Martin Tirsel martin.tirsel na blackpage.eu
Čtvrtek Prosinec 18 11:31:43 CET 2008

par dni to trvalo, nez som to doladil, ale uz som to dotiahol na 0.2
sekundy za jeden den, co je celkom dobre a da sa pouzit ntp server. Este
pomaly doladujem cez frequency, nech sa dostanem na co najlepsiu hodnotu :)

mt