problém s internetem od Ufona

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Prosinec 18 19:18:44 CET 2008

Martin Mašín napsal(a):

> [...]

Mrkněte do /dev zda se náhodou nevytvořilo jiné zařízení /dev/ttyUSBx

Případně modem odpojte a zase zapojte zda zmizí a vytvoří se nějaké
zařízení.

A jak už tu radily skusit na jiném PC zda neodešel ten modem.

PS. Mám ufouna, ale ten zelenej modem anydata.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Ženy jdou v lásce dále než většina mužů. Ale muži nad ně vynikají
v přátelství.
		-- La Bruyere