Jak napojit vmware (bridged) na tun0?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Prosinec 20 19:01:33 CET 2008

Ahoj,

On Sat, Dec 20, 2008 at 02:53:19PM +0100, Slávek Banko wrote:

> Co udělat klasický linuxový bridge, na kterém bude jak pověšen vmware, tak
> do něj zařazena vpn?

Uz jsem na to prisel. Na klientovi nelze navazat vmware-bridge na tun0,
ale jen na tap0 a udelat bridgovanou vpnku. Tu jsem sice chtel udelat
take, ale nejdrive jsem chtel vyzkouset funkci vmware-bridge na tun0
a sel jsem na vec spatne.

Nejsem s experimentama u konce, kazda dobra rada vitana.

Diky,
-- Dalibor Straka