Chyba libraptor.so.1

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pondělí Prosinec 29 22:59:43 CET 2008

Díky, ale teď to vypadá, že problém nebude v rpm a závislostech (koukám
jako blázen...)
Takže mám (nyní už odinstalovanou) knihovnu
libraptor1-1.4.16-1mdv2008.1.i586
Pozor, i586! A Rosegarden mám 64bitové! Takže to nepojede! A když jsem
tedy tu 32bitovou knihovnu odinstaloval, co místo ní? NIC!
Nepovedlo se mi totiž mandrivácký balíček 64bit najít... Zatímco
soudruzi z OpenSuse ho mají...
ftp://ftp.pbone.net/mirror/packman.iu-bremen.de/suse/11.0/x86_64/libraptor-devel-1.4.18-0.pm.1.x86_64.rpm

Tak nevím, buď jsem vůl a neumím hledat a nebo bych měl popřemýšlet o
změně distribuce...?

Každopádně sekvencery asi nebudou...

--
S pozdravem