Chyba libraptor.so.1

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pondělí Prosinec 29 23:53:18 CET 2008

Díky, spustil jsem ldconfig, ale nic se nezměnilo. Na příkazy:
ld_library_path=/usr/lib/libraptor.so.1 rosegarden
ld_preload=/usr/lib/libraptor.so.1 rosegarden

o stále hlásí to samé
error while loading shared libraries: libraptor.so.1: cannot open shared
object file: No such file or directory

Stejně tak, napíšu usr/local/lib/libraptor.so.1

A když to napíšu velkými písmeny, píše, že to bude ignorovat. Tak nevím,
opravdu je to konflikt architektury...?