Sjednocení účtů do AD

Petr Klíma Petr.Klima na madeta.cz
Pondělí Únor 4 08:10:52 CET 2008

Jarda Ille napsal(a):
> [...]
>
> Co mi funguje:
>
> 1. KERBEROS běží a autorizace je OK
> 2. pokud vytvořím lokal. uživatele přihlásí se přes KERBEROS
>
> Co mi nejde je autorizace bez lok. účtu, tedy čistě jen proti AD.
> Pokoušel jsem se rozběhnout AD4UNIX ale zřejmě je to jen opravdu
> prehistorický kousek a nějak nefunguje. R2 má v AD schémata pro UNIX
> (ovšem zase dle standardů Mrkvosovtů takže RFC neeeee).
> Neřešil jste někdo již něco obdobného a tím víte o nějakém how-to nebo
> máte svůj postup? Nebo alespoň tip naco se zaměřit, kde hledat.

Zdrevím

já jsem to onehdy rozběhal s Services for Unix 3.5 od Microsoftu.
Většina z SFU 3.5 už v W2k3-R2 máte, ale neví  jak je to s dokumentací.
http://technet.microsoft.com/en-us/interopmigration/bb380242.aspx

Dokumentace SFU 3.5 popisuje zhruba 3 způsoby jak to udělat (napojení na
LDAP v AD, NIS+ řízený AD a .... ten třetí si nepamatuji). Pokud Vám
nevadí že popisy jsou pro RH tak ta dokumentace je dobrá.