Jak najit zrouta pameti

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pondělí Únor 4 09:31:42 CET 2008

Martin Pokorny napsal(a):

> Jde mi prave o to used, ktere je prilis vysoke.
>
> podle top i ps je na procesech obsazeno cca 15% = cca 300MB, ale je to
> 1.91GB. Cached ukazuje top 1,7GB, ale to je na radku zacinajicim "swap".

Však to sedí.... cached 1,7G + 300MB = 2G (1.91G)

> cat /proc/meminfo prikladam - tam zase to cached, koukam, vypada jako u
> RAM a ne na swap...
>
> Ted se free drzi na nejakycj 70-80MB, coz jde. Jak to ale klesne na/pod
> 15MB, cely system se priserne zpomali (pouhe prihlaseni pres ssh i 15s).
> Jestli je to tedy cele na oko ok, nejde nekde nastavit max.hodnotu cached?

To co je v cached se uvolní když bude třeba ram.

To že něco jede pomalu bude někde jiný problém než RAM prostě CPU
nestíhá nebo nějaká jiná komponenta nestíhá....

Koukněte na load jaký máte.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |