Problém s mysql: error while loading shared libraries: mysql: unsupported version 0 of Verneed record

Vrana vrana na rajnet.sk
Pondělí Únor 4 11:21:41 CET 2008

Ahojte

nejakym zazrakom mi nefunguje mysql tak ako by som chcel pri pokuse o
restart zo shellu mi to vypise:

mysql: error while loading shared libraries: mysql: unsupported version
0 of Verneed record

z grafiky sa to restartovat da v pohode.
Tato ista chyba sa mi zobrazi aj pri niektorých dotazoch

Predchádzala tomu situacia, ktoru poznam od vtedy ako bol service mrtvy
(doslava vypisoval, ze je dead)
Mysql si jednoducho nemohol ani zapisat svoj pid do var/run a vždy
skončil chybou tak som jednoducho vytvoril cestu var/run/mysql a service
sa rozbehol, lenze nastali problemy spominane vyssie.
vie niekto ako sa to da vyriesit? strtol sa s tym niekto?

naposledy (cca rok dozadu) som to riesil reinstalaciou da sa to aj inak?