RE: Dotaz na hodinové sazby

Pavel Vedral pavel.vedral na incad.cz
Úterý Únor 5 09:36:25 CET 2008

Ahoj,

Zalezi na zakaznikovi a jeho pozadavcich. Zpravidla instaluji za 1000,- + naklady na cestu, pokud nemá nejake vymyslenosti. Když tam chce navíc nainstalovat a predladit Oracle je to za dalsich 1500,-. U spravy beru podle pozadavku mezi 150,- - 300,- za hodinu. Ale jsou to ceny za dohodu o provedeni práce. Na ZL nebo kdybych to jel za firmu, kde delam by to vypadalo asi jinak.

A doufam, ze jsme nezahajili nejaky další vypeceny flame.

Pavel...

Ahojte.
Nabízí se mi možnost starat se v jedné malé firmě (4 počítače) o síť. Chtějí udělat server + přeinstalovat počítače na Linux.
Zajímalo by mě, kolik byste si řekli za:
 - instalaci jednoho počítače na (třeba) OpenSuse
 - instalaci serveru
 - případnou další údržbu přes ssh