RE: Automatická možnost omezení na ssh

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Únor 6 12:13:07 CET 2008

Já používám Deny Hosts, dokáže hlídat i jiné služby a po několika
neúspěšných pokusech zabanuje konkrétní IP. Lze nastavit poměrně hodně věcí
(počet pokusů, doba mezi nimi, resetování po úspěšném přihlášení a podobně).
Navíc si dokáže z centrály stahovat databázi banovaných IP a taky tyto IP
dokáže uploadovat.
Ale zdaleka nejúčinnější metoda je přenastavit SSH na jiný port, potom už
ustaly snad všechny útoky...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death