Poradite s routovanim?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Únor 6 13:07:08 CET 2008

Dobry den,

na jednom serveru provozuju SIP server OpenSER, ktery nasloucha
na eth0 s verejnou IP adresou. Soucasne zde mame wireless sit,
jejiz jeden segment mi konci na temze pocitaci, avsak na rozhrani
eth1 s adresou soukromou (192.168.1.254/24). Co bych potreboval:
potreboval bych udelat SNAT tak, aby telefony ze site se
soukromymi adresami mi _prvne_ prosly SNAT-em a pak teprve prisly
na rozhrani eth0. Potrebuju to proto, aby mi OpenSER
zaregistroval, ze je telefon za NAT-em a nastavil si pro nej
spravne priznaky. V soucasne dobe se mi telefony zaregistruji
"naprimo" a OpenSER nevi, ze jsou za NAT-em, takze mi nefunguji
vsechny pripady, kdy na tyto telefony chci telefonovat (pripadne
z nich)...

Vim, ze by bylo nejjednodussi zakoncit ten wifi VLAN na jine
masine, takze by ten NAT probehl jinde. Nicmene mi hloda hlavou,
zda by to prece jen neslo zaridit v ramci toho jednoho pocitace,
ale nemuzu na nic prijit. Poradite?

Zdravi a dekuje
Honza Marek