Automatická moz(nost omezení na ssh

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Únor 6 16:28:06 CET 2008

Jan Krajdl wrote:

> Je to poměrně běžné... My to máme taky, shapnutý na malou rychlost, za
> to ale s největší prioritou.

A neni to proto, ze neomezujete rychlost per uzivatel? ISP obvykle
omezuje rychlost podle tarifu, takze mu tezko nekdo udela problem, ze
taha na divnych portech.
Pokud by tohle melo mit vetsi smysl, tak uz asi pouzit L7 classifier na
markovani paketu a pak shapovat podle tehle znacek nez ciste podle
portu, ne?

Libor