Automatická možnost omezení na ssh

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Čtvrtek Únor 7 07:39:56 CET 2008

> Ja bych rekl, ze od tech 100 uzivatelu uz se daji ufinancovat i nejaky
> ty desetigiga a podobne.
>
> Libor

To by mne zajímalo za jakých podmínek máte "desetigiga"...

100  x 500,-/měs. (a to budu drahej, lidem stačí 5 Mbps/neomezeně za
300,- /měs.) = 50.000,-/měs.

Za to možná koupím 500 Mbps linku (pokud budu mít v baráku optiku), ale
rozhodně ne 1Gbps nebo dokonce 10Gbps.

A co rozvod k uživatelům (spoje, routery, switche) ? (zbytek mne
nezajímá jsme neziskovka)

--
Petr Klíma e-mail: qaxi na seznam.cz