Zrcadleni disku po LAN v realnem case

Zdenek Janis janis na alberon.cz
Čtvrtek Únor 7 11:29:47 CET 2008

Pozadavek je na zrcadleni celych disku (vcetne / ) mezi tremi pocitaci
(da se tedy rici, ze to je distribuovany RAID1, neco jako umi DRBD) a na
kazem PC pobezi system (debian). A chtel bych, aby zaroven na kazdem
pocitaci mohl byt disk pripojen RW, tedy je mozne, ze zmeny budou
probihat na vsech pocitacich.

--
     Zdenek Janis