qmail - neposilat zpravy o nedorucitelnosti pro SPAMy

Ivan Stenda ivast na mail.t-mobile.sk
Pátek Únor 8 11:56:27 CET 2008

Neviem ci som rozumel spravne, ale predstavujem si vasu situaciu tak, ze
nejaky predradeny klasifikator vam spravy oznacuje a nasledne ich
odovzdava na server, ktory lokalne dorucuje, pricom vas trapi NDN ak
sprava nie je dorucitelna.
Mozte spravit pomerne jednoducho to, ze nebudete generovat NDN vobec (
co je nepekne , porusuje to RFC, ale funguje dobre ), alebo budete
kontrolovat dorucitelnost este pred potvrdenim prijatia na SMTP urovni (
ci problem iba posuniete niekde inde a potrebujete nejake tie patche).

Mozno by bolo riesenim zavesit nejaky skript do .qmail-default, ktory by
generoval NDN len pre spravy, o ktorych si myslite ze nie su spam, ale
to uz iba teoretizujem.

ivast