antivir na linuxovy fileserver

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Únor 8 12:04:11 CET 2008

On Friday, February 08, 2008 11:48 AM ,
Martin Havlicek <RooT.X na seznam.cz> wrote:

> Preji dobry den, potrebuji nasadit antivir na jeden strojek kdesi u
> klienta.Jedna se o file server, kde skladuje data cca. 300 lidi a
> zatizeni strojku je nula nula nic. V soucasne dobe volim mezi avg
> file server edition a nodem pro linux.Rozhodujici je pomer
> cena/vykon
> jako vzdycky ;)Ma nekdo s jednim nebo druhym nejakou zkusenost ?

pouzivame AVG jako antivir ale jen pro postu na 2 serverech. Skenovani
filu nepouzivame - vypnuty 'rezident' (via Dazuko).
Parkrat se za ty 4+ roky  (na konci roku jsem platili uz druhy update
na dalsi 2 roky)  z neznamych duvodu 'slozilo' ale vcelku spokojenost.
Pomer cena vykon (pro nas) dobry. Jine reseni jsem nemel duvod
hledat/porovnavat. Automaticke aktualizace bezi v pohode. Vetsi zmeny
(programove aktualizace se vyplati pohlidat rucne)

D. Toman