Poradite s routovanim?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Únor 8 13:56:56 CET 2008

Dd,

On Wed, Feb 06, 2008 at 05:33:19PM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Ja bych, rekl, ze s IMQ si nepomuzete, protoze ten paket nedostanete do
> POSTROUTINGu driv nez dorazi do vasi aplikace. Nebo ano?

presne tak to funguje, bohuzel. Packet nedorazi do POSTROUTINGU
(protoze jde do INPUT), takze se zadny SNAT neprovede. Jeste me
napadlo, zda by neslo vyuzit neco takoveho:

echo "10 moje" > /etc/iproute2/rt_tables

iptables -t mangle -A PREROUTING -s 192.168.1.0/24 -d ! 192.168.1.0/24 -j MARK --set-mark 10

Ale moje otazka zni: preskoci se timto zpusobem tabulka local,
tj. dokazu takto packet nasmerovat ven z pocitace, aby se mi
provedl ten SNAT? A co do teto tabulky napsat?

> Libor

Zdravi
Jan Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,