Levná kopírka?

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Únor 11 09:44:56 CET 2008

Petr Vileta napsal(a):

> Souhlasim :-)

> Proc tak slozite? Kdyz uz mate win stroj, tak proste tu windows-only tiskarnu
> pripojte na nej, nasdilejte ji a tisknete na ni jako na sitovou tiskarnu.
> Ovsem pokud je se skenerem, tak je to dost nepouzitelne.

Proč tak složitě? protože to jednoduše nejde. Driver te tiskarny
neumi žádný jazyk jen ten svůj CARPS takže mu nemám jak ta data
pro tisk sdělit v pochopitelném jazyce. Nic jako PCL6 mi
nesežere. Zkoušel jsem GDI i RAW ale nepochopi to. Zkuste
navrhout v jakem formatu mu ta data poslat a rad to vyzkouším.

--

Daniel Hrbac
talk na advokati.biz