Nautilus a automount $HOME

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Únor 11 13:08:51 CET 2008

Dobrý den,

máme v práci Fedoru 8 a všichni používáme Gnome. Domácí adresáře máme
mountované pomocí automountu. Pokud se potřebuji podívat do kolegova
adresáře, z příkazového řádku je to snadné: 'ls ~kolega'. Dá se ale
nějak říct Nautilu, aby pod /home zobrazil i kolegu, když jeho $HOME
není zrovna namountovaný? Tedy přesněji řečeno, aby si ho namountoval?
(Upřímně řečeno, já jsem s příkazovým řádkem zcela spokojená a Nautilus
vůbec nepoužívám, ale někteří kolegové jsou úplně bezmocní.)

Hanka Skoumalová
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical