Levná kopírka?

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Pondělí Únor 11 16:39:05 CET 2008

Petr Vileta napsal(a):
> Tak jinak. Kdyz na win stroji tu tiskarnu nasdilite ... co se stane, kdyz si v
> linuxu chcete pridat tuto tiskarnu? Omlouvam se, ze pouzivam nazvoslovi z
> Woken.

Vůbec nic. úloha většinou visí u mě ve frontě případně zmizí
někde v propadlišti dějin. když jsem tam zkoušel poslat GDI úlohu
tak to s windowsama dokonce zamíchalo tak, že vytuhly. RAW úloha
zůstane viset bez odezvy. Jediné jak se mi podařilo z linuxu
tisknout bylo prostřednictvím virtualboxu s windowsama což je
velmi nepohodlné. Hledal jsem způsob jak drivery nainstalovat pod
wine ale zase narážím na to, že musím tomu driveru podat data v
nějaké srozumitelné podobě.

--

Daniel Hrbac
talk na advokati.biz