Jak bezpecne dostat /etc do svn?

Jan Houstek Jan na houstek.net
Úterý Únor 12 10:33:05 CET 2008

On Tue, 12 Feb 2008, Petr Tomasek wrote:
> Zdravim!
>
> Rad bych "mel" /etc zaznamenavane do SVN. Problem je ale, jak toho
> bezpecne docilit na bezicim systemu. Provest "svn import" neni problem,
> to ale ve stavajicim /etc stromu nevytvori .svn adresare.
>
> Pokud bych pouzil klasicky trik (smazat /etc, svn checkout), pak je
> mozne, ze system bude po tu chvili, co nebude mit /etc k dispozici,
> delat ptakoviny.
>
> Nemate nekdo nejaky trik, jak na to?

Neodpovim presne jak to udelat se SVN, ale par triku nabizim

*  nehazim do revision control systemu cely /etc, ale jen soubory, ktere
    jsem pridal nebo menil proti defaultu z balicku. ma to radu vyhod --
    mensi objem, je hned videt co bylo upravovano, zajimave konfiguraky
    nejsou jen v /etc, snazsi migrace na jiny server ...

*  do adresaru, kde jsou oste konfiguraky, vubec nic nezapisuju, ani
    podadresare, nektery software to nema rad (napr. povazuje za konfigurak
    kazdy soubor v danem adresari apod.)

*  pro verzovani pouzivam RCS a to tak, ze v adresari /RCS si udelam
    symlink na soubor ktery chci verzovat (napr. /RCS/etc/resolv.conf ->
    /etc/resolv.conf) a veskera data RCS pak zustavaji v adresari /RCS,
    plus k tomu mam samozrejme skripy ktere to delaji transparentni, takze
    neni potreba pracovat v /RCS, ale primo se soubory v puvodnim umisteni.

S jinym revision control systemem by to melo jit podobne.

-- HH