Sjednoceni uctu do Samby ( was:Sjednocení účtů do AD)

Petr Vejsada vejsp na svoboda.cz
Úterý Únor 12 10:13:44 CET 2008

Dobry den,

"Ing. Jiří Nováček" wrote:

> Dobrý den,
> já mám dotaz, zda je možné provádět autorizaci MS Windows XP na
> Linuxovém serveru. Na linuxu budu mít účty a na stanicích s MS se
> přihlásím na tento server a budu z něho brát profil. Tedy úplně otočený
> požadavek. Je něco takového možně? Kde najdu případně další informace.

no ja to takhle pouzivam uz radu let, takze bych snad mohl pomoci, muzu treba
dat smb.conf a to je vlastne vsechno, co je potreba :)

Nicmene jsou to cestovni profily citajici mnohdy nekolik GB a tak kazde
odhlasovani trva a trva. Co bych chtel je to, aby ty profily necestovaly,
tedy byly stale na serveru. Proste aby uzivatel, co ma na plose woken slozku
Dokumenty, tak aby tyto Dokumenty a Data Aplikaci atd., proste vsechno, aby
se to nekopirovalo z linuxu na wokna a pri odhlaseni zpet, ale aby to stale
bylo na tom linuxu a wokna s tim normalne pracovaly. (omlouvam se za priserne
souveti).

Stejnou radu let, jako to provozuju, vznasim dotaz na windows administratory a
dodnes mi nikdo neodpovedel, jak to udelat :-(

--
Zdraví
Petr Vejsada, správce svoboda.cz