diskove pole pro webhosting

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Úterý Únor 12 14:49:27 CET 2008

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Tak si zkuste smazat par tisic souboru ;-) Mazani na XFS je neskutecne
> priserne hrozne pomale.

to je klidne mozne...je fakt, ze uzivatelum jsem natvrdo jeste data ve
vetsim mnozstvi nebyl nucen mazat :) a navic v mem pripade jde o data v
drtive vetsine "mrtva" v tom smyslu, ze jak se tam jednou nahraji, tak
uz se s nima moc nehyba - archiv obrazku...jiny pripad je posta, ale tam
si zatim nikdo na pomalost take nestezoval....

Duda