ulozeni flash souboru

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Středa Únor 13 11:44:42 CET 2008

Petr Vileta wrote:
> Ve Woknech to nejde, tak me napadlo, zda to nepujde pod Linuxem. Na
> youtobe.com je nejake zajimave video ve formatu Flash a ja bych si ho rad
> ulozil jako videosoubor v libovolnem formatu. Jde to nejak?

Jde-li o jednotlivosti, pote, co stahovaci prouzek pod videem dojede az
konecnou se podivejte mezi nejmladsi soubory v cache Firefoxu uvnitr
sveho profilu. Mplayer to prehraje, konverze z formatu FLV je pak na vas
a na mencoderu.

Mimochodem, mencoder umi i konverzi do FLV (prehratelneho freewarovymi
flashovymi playery). "Posilam" tak obcas rodince videa jejich vnucky.

Stahovani z youtube neni vetsi problem i automatizovat (bash skript,
wget --load-cookies --save-cookies --keep-session-cookies a prechod pres
verify_age) a sledovat novinky.

--
\//\/\