Nejde nakonfigurovat eth ve virtualnim stroji VmWare

Daniel Brnak Daniel.Brnak na gmail.com
Středa Únor 13 11:28:31 CET 2008

On Feb 13, 8:40 am, Czechtony <czecht... na strojvimp.cz> wrote:
> Zdravim konferu a prosim o pomoc.
>
> Mam stary server na Compaq PII400MHz a snazim se ho prestehovat do
> virtualniho stroje.
>
> Ve Vmware server free 2.0 jsem vytvoril virtualni stroj,
> pomoci taru na nej prestehoval /boot a / ze stareho stroje.
>
> Nastartoval jsem virtualni stroj a uspesne nabehl, az na problem se siti.
>
> dmesg mi napise:
> *eth0*: *registered* as PCnet/PCI II 79C970A
>
> ale ifconfig mi sit nenastavi s chybou:
> eth0: ERROR while getting interface flags: Takové zařízení neexistuje
>
> U standartne nainstalovaneho systemu vse slape.

Dobry den,

aky OS tam bezite (distribucia + verzia) ?

moj 1. tip je, ze ak redhat-like, je mozne ze v subore
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0
zostala stara mac adresa (HWADDR) ? (ak ano - vymazat cely riadok)

2. skontrolovat /etc/modprobe.conf pre vyskyt aliasu eth0

3. tip:  je mozne pouzit vo vmware i inu virtualnu sietovku ako pcnet,
skuste  e1000 driver:
- najdite subor <vas.virtualny.stroj>.vmx
- doplnte riadky
ethernet0.present = "TRUE"
ethernet0.virtualDev = "e1000"
- bootnite guest