nokia N810, maemo

cunik kocian.on na gmail.com
Středa Únor 13 14:06:28 CET 2008

On 13 Ún, 11:58, Ctirad Fertr <c.fe... na gmail.com> wrote:

> Jestli je to oficiálně k dostání v EU, tak to musí jít reklamovat i u nás.
>
> Ctirad

Zkousel jsem psat nokiim, pred chvili mi prisla odpoved. Pokud spravne
rozumim odpovedi - za servis v CR budu muset platit..

Dobry den,
delsi dobu se zajimam o nokii N810, ktera neni v Ceske republice
oficialne v prodeji. Pokud by se mi podarilo produkt sehnat v
zahranici (Nemecko, USA), byla by mozna reklamace a opravy v nekterem
servisu Nokia tady v Ceske republice?
Diky za odpoved, s pozd....

Dobrý den

Děkujeme, že jste kontaktoval Club Nokia Careline.

Opravy určitě bychom byly možné, kdybyste si za to zaplatil. Jinak co
se týče k té reklamace - to není možné udělat v České Republice, když
jste si to koupil v zahraničí.

S pozdravem

N. L. Club Nokia Careline.