Automaticke odpojeni vadneho disku ze sw RAID1

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 13 20:57:39 CET 2008

Ahoj,

On Wed, Feb 13, 2008 at 05:08:55PM +0100, Vancl Miroslav (QRIS) wrote:
> Zdravim !
>
> Zacal mi odchazet disk v sw. mirroru. System se bohuzel ze vsech sil snazil
> dokoncit asi nedokoncitelne operace, tazkze se stal nadlouho (mozna nastalo)
> nedostupny takze byla v tom okamziku jedina cesta a to tvrdy reset pocitace.

To by me zajimalo jestli byl system v tak dezolatnim stavu, ze neslo ani
mdadm --fail /dev/...

> Nevite, neexistuje nejake jemnejsi reseni, ktere by umoznilo po jiste serii
> neuspesnych pokusu o zapis ten disk z mirroru automaticky odpojit ?

Pridavam se z dotazem, podle ceho system vyhodnocuje zda-li disk odpoji?

-- Dalibor Straka