Re: Linux hledá instalatéry

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 14 13:06:01 CET 2008

Zbynek Knop wrote:
> Neziskal jsem pres instalace.linux.cz ani jednu zakazku. Horsi je, ze
> me ani nikdo nepoptaval...
>
> Takze z meho pohledu - mrtvo.

No ja bych vas i poptaval, ale jednak o tomhle webu jsem dodnes nemel ani
tuseni a za druhe jste z Prahy a ja z Plzne. Kolik by stala vase cesta do
Plzne? Pripadne bylo by mozne vam PC poslat, vy byste nainstaloval a poslal
zpet? Nebo by to slo take na dalku, ale mam tu stavajici server s jedinou IP
a musel byste mi poradit, jak nastavit routovani, abyste se dostal pres
tento server na to nove PC. Ja bych vam tu pak delal cvicenou opici a
zakladal DVD. Komunikace po ICQ nebo Skype.

Petr Vileta
http://www.zivnosti.cz
http://www.practisoft.cz