Re: javascript nepředává parametry

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 21:31:10 CET 2008

No já se s tím taky trápil, nakonec jsem za pomocí googlu a jeho archivu
vylovil jednoduchou pidiknihovnu xhrmini.js. Knihovna i s dokumentací je v
příloze, tak si to užijte, vzalo mi to celkem dost času než jsem našel něco
instantního, ihned použitelného bez studování API desítek až stokilových
ajaxových knihoven.

----- Original Message -----
From: ""Ing. Jiří Nováček"" <jnovacek na spst.cz>

opět mám problém a nikde jinde žádnou odpověď nedostávám.
Na základě odpovědi zde v konferenci jsem na netu našel způsob jak
předat z javascripru (XMLHttpRequest) data přes PHP do MySQL. Zavolám
SendData s příslušným SQL scriptem. Vrací se ID přidaného záznamu. Tuto
hodnotu potřebuji předat dál do funkce, která SendData volala. Když jsem
měl na konci funkce pouze "return http_request.responseText;" tak se nic
nevracelo. Přidal jsem pro kontrolu zobrazení hodnoty pomocí alert. V
alertu se příslušná hodnota nezobrazí, ale funkce už ji vrací. Co dělám
špatně! Když alert smažu tak to zase přestane fungovat.