Re: Linux hledá instalatéry

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 15 02:06:32 CET 2008

Dalibor Straka wrote:
> [...]

To je divne, urcite jsem to posilal jako odpoved _odesilateli_ a ono to prislo
do konference.

> A neni tam nekdo ze zplzne?

No _z plzne_ :-) jsou tam 2, ale zadneho neznam a jeste jsem o nem neslysel
jako o firme.

> Urcite se daji sehnat schopni admini pres brigady na jobs.cz.

Ja brigadniky nerad. Chci Frantu Vonaska, co ma zivnost nebo sro., abych vedel
kam mam jit s baseballovou palkou, kdyz neco zvora :-) Proste nechci, aby se
mi v tom vrtal kazdou chvili nekdo jiny.
Bohuzel se zda, ze linuxovi guru se snazi pracovat v utajeni nebo jen v Praze.
Kdyz si zadam do google "servis windows", vypadne na me desetitisice odkazu
(firem i zivnostniku), ale na podobny dotaz o linuxu jen par radek.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz