automaticka odpoved na kazdy mail

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Únor 15 13:08:28 CET 2008

Dobry den preji,

> potrebuji resit automatickou odpoved s tim, ze k ni dojde pokazde, ne jako
> v pripade vacation, pouze jednou na kazdeho odesilatele. Napadlo me pouzit
> procmail, ale nenasel jsem jak to provest. Priznam se, ze procmail pouzivam
> pouze na filtraci spamu a i to jsem delal podle kompletniho navodu. Tyto
> veci nejsou moje parketa.

asi nejjednodussi je forwardovat dopis svemu vlastnimu programu (svislitkovym
pravidlem v .forward nebo v .procmailrc) a z nej pak odpoved odeslat zavolanim
/usr/sbin/sendmail. Jen je potreba zkonstruovat spravne hlavicky odpovedi
a dat si pozor na to, aby se v pripade, ze odpoved nepujde dorucit, cely
proces nezacyklil -- nejlepe tedy jak v hlavicce, tak v obalce odpovedi
pouzivat uplne jinou adresu odesilatele, nez je ta, na ktere bydli odpovidac.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
Quote of the day: '